Projekt RP19-22 Program na podporu škol a školských zařízení v oblasti prevence rizikových typů chování – Po stopách totalitních režimů 20. století (Zlínský kraj)

Program na podporu škol a školských zařízení v oblasti prevence rizikových typů chování pro rok 2022

Název projektu: Po stopách totalitních režimů 20. století

Finanční prostředky pro rok 2022: 118.900,- Kč (získaná dotace od Zlínského kraje: 50.000,- Kč)

Registrační číslo projektu: RP19-22

Cíl projektu v roce 2022:

 

Program na podporu škol a školských zařízení v oblasti prevence rizikových typů chování pro rok 2020

Název projektu: Po stopách totalitních režimů 20. století

Finanční prostředky pro rok 2020: 73 500,- Kč (získaná dotace od Zlínského kraje: 50.000,- Kč)

Registrační číslo projektu: RP19-20

Cíl projektu v roce 2020:

 

Program na podporu škol a školských zařízení v oblasti prevence rizikových typů chování pro rok 2019

Název projektu: Po stopách totalitních režimů 20. století

Finanční prostředky pro rok 2019: 110.600,- Kč (získaná dotace od Zlínského kraje: 50.000,- Kč)

Registrační číslo projektu: RP19-19

Cíl projektu v roce 2019:

 

Program na podporu škol a školských zařízení v oblasti prevence rizikových typů chování pro rok 2018

Název projektu: Po stopách totalitních režimů 20. století

Finanční prostředky pro rok 2018: 90.800,- Kč (získaná dotace od Zlínského kraje: 50.000,- Kč)

Registrační číslo projektu: RP19-18

Cíl projektu v roce 2018:

 

Program na podporu prevence rizikových typů chování v roce 2017

Název projektu: Po stopách totalitních režimů 20. století

Finanční prostředky pro rok 2017: 46.000,- Kč (získaná dotace od Zlínského kraje: 31.000,- Kč)

Registrační číslo projektu: RP07-17-DT2

Cíl projektu v roce 2017:

 

Program na podporu nestátních neziskových oragnizací, škol a školských zařízení v oblasti prevence rizikových typů chování v roce 2016

Název projektu: Po stopách totalitních režimů 20. století

Finanční prostředky pro rok 2016: 40.000,- Kč (získaná dotace od Zlínského kraje: 24.000,- Kč)

Registrační číslo projektu: RP07-16DT2

Cíl projektu v roce 2016:

Mgr. Petr Kočíř - autor projektu