Výlet do Londýna - kapitola 2.

Den 3.

Tento den nás čekala nejen dlouhá procházka po Londýně a cesta metrem, ale i plnění interaktivních úkolů pro pana učitele Mabbetta. Po naší obvyklé ranní cestě metrem jsme dojeli k Westminsterskému paláci, kde jsme obdivovali krásy Big Benu, Westminster Abbey a soch významných osobností britské historie. Po tanečním sóle paní učitelky Motyčkové s místním pouličním zpěvákem na Trafalgalském náměstí jsem vstoupili do Národní galerie, kde jsme splnili první úkol pana učitele Mabbetta. Jeho podstata spočívala v pořízení selfie před konkrétními uměleckými díly. Odtud jsme se dostali až k náměstí Golden Square, u kterého jsme zastihli akci u příležitosti premiéry nového filmu Transformers: Rise of the Beasts a udělali si zde krátkou obědovou přestávku. Po vydatném obědu jsme zamířili do Britského muzea, kde jsme si prohlédli doporučené exponáty a vyfotili se u nich v rámci druhého úkolu pana učitele Mabbetta. Tento den jsme zakončili vytouženým rozchodem v Oxford street, který si všichni určitě užili a značně odlehčili své peněženky.

Den 4.

Oproti předchozímu dnu tento den nebyl tolik hektický, ale rozhodně ne kratší. Ráno jsme začali dlouhou cestou metrem a vlakem k nejstaršímu obydlenému hradu na světě, Windsoru. Zde jsme navštívili kapli sv. Jiří, kde je pochována královna Alžběta II. společně s mnoha jinými významnými britskými panovníky a šlechtici. Krátce poté jsme navštívili statní apartmány hradu se slavným domem pro panenky královny Marie a velkou sbírkou umění a zbraní. Dále jsme si v podhradí udělali obědovou přestávku a přesunuli se k prestižní britské škole Eton College, kde jsme se následně mohli vyfotit. Pak už na nás jen čekala cesta zpět na hotel a zasloužený odpočinek.