17.03.22
Výlet Buchlovice 5.CRozlučkový výlet do Buchlovic si děti moc užily. Po příjezdu do Buchlovic jsme navštívili zámecký park, kde jsme viděli spoustu zajímavých a exotických stromů, také jsme viděli…
16.03.22
Bruslení 4.A a 4.BZávěrečným bruslením jsme se diskotékově protančili a vyzkoušeli si klouzavou opičí dráhu. Teď už se těšíme na teplo a jaro. třídní učitelky 4.A a 4.B
15.03.22
Žáci 9.B mají svá absolventská trička a mikinyŽáci 9.B mají svá absolventská trička a mikiny. Na grafické úpravě se podílel Jakub Janků. Zaslouží si velkou pochvalu. Děkuji žákům 9.B, že se dokázali domluvit na barvě, logu i celkov…
15.03.22
Popis pracovního postupu aneb Když 6.C vaří a pečeV rámci českého jazyka a slohové výchovy v 6. ročníku jsme se s žáky zabývali popisem pracovního postupu. Mezi nejčastější popisy pracovního postupu patří…
15.03.22
Africké výrobky žáků šestých třídV rámci zeměpisu šestého ročníku probíhá v současné době ve všech třídách výuka věnovaná regionální geografii Afriky. Úkolem žáků šest…
14.03.22
Březen patří knihám - 1. BBřezen – měsíc čtenářů. Cílem našeho projektu je podpora a propagace četby. Pro první knihy si do školní knihovny chodí prvňáčci v rámci projektu - Kniha je náš kamar…
14.03.22
Inspirativní žena - vyhodnoceníDěkuji všem, kteří se zapojili do výzvy k MDŽ, vybrali ženu, která je nejvíce inspirativní a přidali tři vlastnosti. Akce se zúčastnilo přes 40 žáků a při dnešním losování …
13.03.22
Moje aktovka II. - společný projekt ZŠ UNESCO a MŠ KomenskéhoZŠ UNESCO připravila společný projekt s MŠ Komenského - určený pro předškolní děti. Děti se dozví, jaké různé věci se nosí v aktovce, s jakými předměty se ve škole…
12.03.22
Bruslení 1.A a 1.CVe středu 2.3. se mohli naši prvňáčci v rámci tělesné výchovy naposledy zdokonalit ve své jízdě na bruslích. Bruslení se jim velmi líbilo a už nyní se všichni těš…
11.03.22
HOP ARENA UH - 5.CNávštěvu Hop Areny UH jsme si všichni moc užili - dopolednem jsme se doslova proskákali.
10.03.22
Můj výrobek ze dřeva - 6.A, 6.C pokračováníV hodinách pracovních činností se žáci dozví, jaké jsou základní druhy dřeva, jak postupovat při jeho ručním opracování, jak dřevo reaguje na změnu prostředí, jaké…